۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

مخاطب ایرانی سزاوار آثاری به مراتب ارزشمندتر از آن است که من تولید کرده ام

6 سال پیش وقتی اولین بار آلبومی را برای یکی از خوانندگان ساختم و آن را نزد یک کمپانی پخش موزیک بردیم ، کارشناس مربوطه به ما گفت : این آلبوم خیلی با کلاس است !! من این را دوست دارم اما مردم ما این را نمی فهمند !

آن روزها که بندری های ( ب. ا ) و یا شیش وهشتی های ( ب . ص ) به گمان بسیاری از کمپانی ها سلیقه مردم تلقی می شد من آلبومی تولید کردم که هرگز شانس انتشار نیافت . به یاد می آورم امپراطوری وزارت ارشاد را که بر هر رفتار خلاق هنرمند خط بطلان می کشید و بازاریهای کم سوادی تحت عنوان کمپانی های پخش موزیک را که همچون مافیاهایی قدرتمند مسیر موسیقی را تعیین می کردند ، تا اینکه ...

کانالهای ماهواره ای پخش موزیک ایجاد شدند و اینترنت به عنوان وسیله ای موثر برای پخش آثار موسیقی مورد توجه قرار گرفت . از اینجا بود که رفته رفته قاعده بازی تغییر کرد.

امروز آن کارشناس محترم که روزی آثار مرا به دلیل (( با کلاس !! )) بودن غیر قابل فهم برای مردم تشخیص می داد ، شاید به فکر راه اندازی یک آب میوه فروشی باشد .

امروز آلبوم های مجاز !! شکست می خورند و کمپانی ها به دلیل عدم توجه مردم به تولیداتشان یکی پس از دیگری به ورشکستگی نزدیک می شوند .

این پایان سیستمی است که مخاطب را کوچک و کم فهم فرض کند .

من هرگز به شعور مخاطبم شک نکرده ام و کوشیده ام آنچه در توان دارم در ساخت آثارم به کار گیرم . حال آنکه معتقدم مخاطب ایرانی سزاوار آثاری به مراتب ارزشمندتر از آن است که من تولید کرده ام بنابر این کوشیده ام تا در آلبوم جدیدم همچون گذشته به شعور بالای مخاطب احترام بگذارم.

با این امید که موسیقی من بتواند در لحظه های خوب و بد زندگی ،همراهی شایسته برایتان باشد ، آلبوم دومم را در ماههای آینده به شما تقدیم خواهم کرد .

۸ نظر:

  1. salam saeed jan

    Sedaye TO va Musice TO hamishe Behtartine va Behtarin Mimoone

    Ba albume avalet sabet kardi ( ham khodet ham musicet va ham sedat mandegare


    khoda ro shokr ke ta alan (Movafagh ) bodi


    Ahangat va Sedat hamishe ( High class ) bode va khahad bod

    har kasi ke mosighiye vaghey ro beshnase va be arzeshe kari ke yek honarmand


    anjam dade pay bebare yani Honare Mosighi ro shenakhte Honarmande ro

    shenakhte


    mosighi haye ( 6 & 8 va bandari ) Mongharez shode

    Mosighiy Faratar az on chiziye ke bekhad dar ahang haye 6&8 kholase beshe


    mardom dar gharni zendegi mikonan ke Mosighiye khob va ba arzesh ro shenakhtan

    va be khobi dar kesh mikonan


    To khily hesab shode daghigh va Sanjide Ahang misazi va khily ziba ejra mikoni


    man motmaenam albume dovomet be zibay va mandegariye albume (zendegi

    mishe

    Bekhtere hame chi azat mamnoonan

    پاسخحذف
  2. Akxe siya sefid ke az khodet gozashti (khily GHASHANGE )

    bazam bekhatere hame ZAHMATET azat mamnoonam


    Saeed Modarres = Yek Honarmande Dost Dashtani va Mehraboon

    پاسخحذف
  3. گاهی سخته فهمیدن فرق خواننده ای که دو تا آلبوم می ده و می ره پی کارش و اونی که حرفه ای و موفق ادامه می ده و از آثارش به مردم کیف می ده.
    اما شما دیگه خیلی مشخصه که از نوع دومی!
    شما حتما موفق می شی
    این خط: /
    اینم نشون: _

    پاسخحذف
  4. سعید جان کارت خیلی درسته مطمئنم که آلبوم جدیدت موفق میشه

    پاسخحذف
  5. hagh kamelan ba to hast.omidvaram bish az in pishraft dashte bashi.

    پاسخحذف
  6. سلام
    از خواندن مطالب وبلاگتان خوشحال شدم،خوشحال می شوم که سری به وبلاگ من هم بزنید و اگر تمایل داشتید تبادل لینک کنیم؛منتظر دیدگاهتان هستم.

    پاسخحذف
  7. مطمئنا طرز تفکر سالم و متفاوت شماست که باعث خلق آثار زیبایتان شده و کار موسیقی شما رو از تمامی خوانندگان پاپ داخل ایران جدا کرده..
    موفق و پیروز باشید.

    پاسخحذف