۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

موفقیت هر یک از اعضای خانواده هنرمندان به معنای موفقیت همه آنها خواهد بود.

متاسفانه همکاران من در ایران ( منظورم البته خواننده هاست نه کارگردان ها و آهنگساز ها ) نمی توانند به راحتی همدیگر را تحمل کنند . از شکست همکارانشان بیش از موفقیت خودشان لذت می برند . اگر یک حرکت مثبت و جدیدی در اثر کسی ببینند آنچنان که مورد پسند مردم واقع شود ، یا آن را یک شانس تلقی می کنند و یا به شعور مردم خرده می گیرند و در حالی که دندانهایشان را به هم می سایند می گویند : (( حالا صبر کن و ببین که چگونه در کار بعدی شکست خواهد خورد )

به هر شکل این فضا چه بخواهیم و چه نخواهیم بر فضای موسیقی پاپ ایران حاکم است ..

من در ۴ سالی که گذشت زمان زیادی از وقتم را به ساخت کلیپ برای خوانندگان مختلف اختصاص دادم و کم نیستند خوانندگانی که به واسطه آن کلیپ ها شناخته شدند و مورد توجه قرار گرفتند . آنچه برایم بسیار جالب بوده این است که در این فضای رقابت گاه ناسالم، همکارانم به من اعتماد کردند و با آنکه به لحاظ شغلی به نوعی رقیب آنها محسوب می شدم ،اما برای ساخت کلیپ و در واقع تبلیغ موسیقیشان از من کمک می خواستند .

موفقیت هرکدام از آنها نیز من را خوشحال می کرد و در نهایت به عنوان کسی که در طول این سالها با بسیاری از خوانندگان پاپ در ارتباط مستقیم بودم و همکاری داشتم باید بگویم موفقیت هر یک از اعضای خانواده هنرمندان به معنای موفقیت همه آنها خواهد بود.

۴ نظر:

  1. سلام.
    هنوز که هنوزه منتظر آلبوم جدیدتون هستیم.
    هنوز که هنوزه دنیای وارونه و فال و موج دامن گوش می دیم.
    good luck

    پاسخحذف
  2. درود بر تو سعید جون
    هم خوش اخلاقی و هم هنرمند .

    توی ایران هنوز اغلب مردم اینطوری هستند سعید جون
    نه فقط توی موسیقی .
    توی کار توی ورزش توی همه چیز .
    نمی دونم چیه چشم ندارن پیشرفت طرف رو ببینن .
    می خوان بکشنش پایین .
    اگر هم طرف برسه به بالا ، می شن دشمنش .
    امیدوارم زودتر این خرده فرهنگ های سرطانی از جامعه ی ما ریشه کن بشه و یه جامعه ی دمکرات و باحال داشته باشیم .
    موفق باشی دادا .
    دلمون برات تنگ شده .

    پاسخحذف
  3. KHEYLI DOOSET DARAM SAEED KARET VAGHEAN HARF NADARE 3DAT TAKE TIRIPET TAKE SABKETAM KE MAREKAST

    پاسخحذف
  4. سلام آقای مدرس.
    خوشحالم که دارین پیغامم رو می خونین.
    من خیلی به آهنگ هاتون علاقه مندم.صدای گرم و دل نشینی دارین و آهنگ سازیتون هم خیلی حرفه ای و زیباست.
    اسم من مهتاست.
    گاهی شعر می گم و همیشه هم وقتی می خواستم شعرهام رو با آهنگ بخونم صدای شما می یومد به ذهنم و همیشه دوست داشتم که شما یه روزی شعرهای من رو بخونید.
    من از اولین باری که توی این وبلاگ آپ بودین مطالبتون رو دنبال می کردم اما جرات نداشتم که در مورد شعرهام باهاتون حرف بزنم.
    خیلی دلم می خواد ازتون یه آدرس ایمیل داشته باشم تا بتونم شعرهام رو براتون بفرستم.
    ممنونم.
    خداحافظ

    پاسخحذف