۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

موفقیت هر یک از اعضای خانواده هنرمندان به معنای موفقیت همه آنها خواهد بود.

متاسفانه همکاران من در ایران ( منظورم البته خواننده هاست نه کارگردان ها و آهنگساز ها ) نمی توانند به راحتی همدیگر را تحمل کنند . از شکست همکارانشان بیش از موفقیت خودشان لذت می برند . اگر یک حرکت مثبت و جدیدی در اثر کسی ببینند آنچنان که مورد پسند مردم واقع شود ، یا آن را یک شانس تلقی می کنند و یا به شعور مردم خرده می گیرند و در حالی که دندانهایشان را به هم می سایند می گویند : (( حالا صبر کن و ببین که چگونه در کار بعدی شکست خواهد خورد )

به هر شکل این فضا چه بخواهیم و چه نخواهیم بر فضای موسیقی پاپ ایران حاکم است ..

من در ۴ سالی که گذشت زمان زیادی از وقتم را به ساخت کلیپ برای خوانندگان مختلف اختصاص دادم و کم نیستند خوانندگانی که به واسطه آن کلیپ ها شناخته شدند و مورد توجه قرار گرفتند . آنچه برایم بسیار جالب بوده این است که در این فضای رقابت گاه ناسالم، همکارانم به من اعتماد کردند و با آنکه به لحاظ شغلی به نوعی رقیب آنها محسوب می شدم ،اما برای ساخت کلیپ و در واقع تبلیغ موسیقیشان از من کمک می خواستند .

موفقیت هرکدام از آنها نیز من را خوشحال می کرد و در نهایت به عنوان کسی که در طول این سالها با بسیاری از خوانندگان پاپ در ارتباط مستقیم بودم و همکاری داشتم باید بگویم موفقیت هر یک از اعضای خانواده هنرمندان به معنای موفقیت همه آنها خواهد بود.