۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

مخاطب ایرانی سزاوار آثاری به مراتب ارزشمندتر از آن است که من تولید کرده ام

6 سال پیش وقتی اولین بار آلبومی را برای یکی از خوانندگان ساختم و آن را نزد یک کمپانی پخش موزیک بردیم ، کارشناس مربوطه به ما گفت : این آلبوم خیلی با کلاس است !! من این را دوست دارم اما مردم ما این را نمی فهمند !

آن روزها که بندری های ( ب. ا ) و یا شیش وهشتی های ( ب . ص ) به گمان بسیاری از کمپانی ها سلیقه مردم تلقی می شد من آلبومی تولید کردم که هرگز شانس انتشار نیافت . به یاد می آورم امپراطوری وزارت ارشاد را که بر هر رفتار خلاق هنرمند خط بطلان می کشید و بازاریهای کم سوادی تحت عنوان کمپانی های پخش موزیک را که همچون مافیاهایی قدرتمند مسیر موسیقی را تعیین می کردند ، تا اینکه ...

کانالهای ماهواره ای پخش موزیک ایجاد شدند و اینترنت به عنوان وسیله ای موثر برای پخش آثار موسیقی مورد توجه قرار گرفت . از اینجا بود که رفته رفته قاعده بازی تغییر کرد.

امروز آن کارشناس محترم که روزی آثار مرا به دلیل (( با کلاس !! )) بودن غیر قابل فهم برای مردم تشخیص می داد ، شاید به فکر راه اندازی یک آب میوه فروشی باشد .

امروز آلبوم های مجاز !! شکست می خورند و کمپانی ها به دلیل عدم توجه مردم به تولیداتشان یکی پس از دیگری به ورشکستگی نزدیک می شوند .

این پایان سیستمی است که مخاطب را کوچک و کم فهم فرض کند .

من هرگز به شعور مخاطبم شک نکرده ام و کوشیده ام آنچه در توان دارم در ساخت آثارم به کار گیرم . حال آنکه معتقدم مخاطب ایرانی سزاوار آثاری به مراتب ارزشمندتر از آن است که من تولید کرده ام بنابر این کوشیده ام تا در آلبوم جدیدم همچون گذشته به شعور بالای مخاطب احترام بگذارم.

با این امید که موسیقی من بتواند در لحظه های خوب و بد زندگی ،همراهی شایسته برایتان باشد ، آلبوم دومم را در ماههای آینده به شما تقدیم خواهم کرد .

۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

تنها صفحه سعید مدرس در فیس بوک

http://www.facebook.com/saeedmodarres

این تنها صفحه من در سایت فیس بوک است .

از دوستان خوبم می خواهم در برخورد با صفحات دروغینی که به اسم من در این سایت باز شده دقت کنند . هر چند به دلیل سو استفاده هایی که انجام شده با کمک چند نفر از دوستانم موضوع در ایران از جهت قانونی در حال پیگیریست اما تا رسیدن به نتیجه خواهش می کنم برای جلوگیری از تکرار یک سری اتفاقات بد، دوستان خود را در جریان قرار دهید .

۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

ویدیوی ( عاشقت بود ) با صدای عطا و کارگردانی سعید مدرس




آهنگ : عطا میزانی / تنظیم : نیما علامه
کارگردان : سعید مدرس