۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

به آرزوهامون ایمان بیاریم

همیشه یه عادتی تو زندگیم داشتم . هر وقت هوس می کردم یه بستنی بخورم، نقشه ساخت یه بستنی فروشی بزرگ به سرم می زد .من بی آنکه اسمشو شغل بذارم هر کاری دوست داشتم کردم و شاید واسه همینه که هنوز نفهمیدم چه کاره ام .

برای کنجکاوی هیچ مرزی وجود نداره وشاید تنها چیزی که اصالت داره ، پاسخ به این سواله که من کی هستم ؟

در عبور از مسیر پر پیج و خم زندگی ، هر کسی بخشی از پاسخ این سوال رو دریافت می کنه . با نگاه کردن به عملکرد خودش در روبرو شدن با اتفاقات و البته

عملکرد ما گاهی وابسته به ایمانیه که به آرزوهامون داریم .

۱۷ نظر:

  1. بسیار عالی. کاملا با حرفت موافقم سعید جان.

    مثل هزاران نفر دیگه، منم خیلی به کارهات علاقه دارم و مثل همون هزاران نفر منتظر آلبوم جدیدتم که خیلی وقته وعدشو دادی.

    پ.ن.:منم خیلی وقت ها که دارم یه چیزیو مینویسم، بس که به مطلب دارم فکر می کنم دقت نوشتنم کم میشه، سعید جان املای "حواس" رو یه بازنگری بکن، منم هزار بار از این اشتباه ها بخاطر هواسپرتی کردم.

    روزهای خوبی داشته باشی

    پاسخحذف
  2. باز این حواسپرتی کار دستم داد، خودمم اشتباه کردم اما نمیشه کامنت رو پاک کرد!!!

    منظور من کلمه"حوس" بود، یه نگاهی بهش بکن!:D
    این کامنت قبلیه من رو هم اگه ممکنه پاک کن !!!

    مرسی از کارهای قشنگت

    پاسخحذف
  3. hameye omrana hamintor khoobo bahalan:D

    پاسخحذف
  4. خیلی حرفات قشنگ بود

    پاسخحذف
  5. سلام سعید....
    اگه خودت باشی....یا ....
    خلاصه من قبلا هم برات نظر دادم.....
    منتظرت هستم.....حتی واسه یه دفعه....

    پاسخحذف
  6. سعید مدرس به ایران برگشت
    سعید مدرس به ایران برگشت
    سعید مدرس به ایران برگشت
    سعید مدرسس به اییییران برگشت و همین طور تا آخر

    پاسخحذف
  7. سعید مدرس به ایران برگشت
    سعیددددددددددددددد مدرس به ایران برگشت
    سعید مدرس برگشت ایران

    پاسخحذف
  8. درود بر تو سعید مدرس گرامی ...
    من یک مخاطب خاص هستم ... کسی هستم که مدت هاست در موسیقی مشغول تجربه اندوزی هستم و در حال حاضر به هیچ کجا نرسیدم ... به خاطر این که هیچ کس رو پیدا نکردم که به ایده هایی که توی سرم دارم جهت بده ... اگر منظورت رو درست فهمیده باشم و از یه گمراهی گنگ صحبت کرده باشی باید بگم که سعید جان من هم درگیر این گمراهی هستم ...
    اینجا ایران است ... جایی که زمانی بهترین ها را داشت ولی اکنون ... به خاطر بی توجهی ها کمترین ها را دارد ...
    آدرس اینترنتی مربوط به جی میل خودم رو گذاشتم تا اگر فکر کردی می تونی بهم کمک کنی و زمان داری این کار رو بکنی ... و من رو کمک کنی و راهنمایی ... منتظرت هستم ...
    و در پایان سپاس از اینکه به فکر مخاطب خودت هستی و این قدر کار های زیبا چه از نظر کارگردانی کلیپ ها و چه موسیقی انجام میدی ...
    به امید پیروزی و سربلندیت دوست خوب و هنرمند من ...

    پاسخحذف
  9. آدرس های جی میل من ...

    dr.pam68@gmail.com
    dr.ashkan68@gmail.com
    ashk.pam@gmail.com

    پاسخحذف
  10. سلام
    كارهات خيلي عاليند.....ما مشتري هستيم اساسي ولي ترو خدا زمينه اين وبلاگو از سياهي در بيار كه حال ادمو ميگيره.....

    پاسخحذف
  11. سلام
    نمی دونم چی بگم که فکر نشه که فقط یه حسه ولی واقعیته. من به همه آروزهام رسیده ام همیشه باور داشته ام آدم ها دست نیافتنی نیستند حتی اگر بخواد شخص اول یه مملکت باشه هیچ چیز نمی تونه خواب و خیال باشه. وجود داره خیلی آرزوها واقعی و دست یافتنی . امیدوارم این کامنت رو بخونی و بدونی همیشه اون که روی قله قاف میشینه بهترین نیست.دلم می خواد ببینمت. من یه مادرم نه یه دختر نو بالغ اما حسم داره خفه ام می کنه اونهم به خاطر احساس عمیقی است که به موسیقی دارم هر موقع تنهام، خسته ام و یا شادم، هر موقع تو فکرم و یا یه چیزی کلافه ام کرده موسیقی گوش می کنم و از زمانی که شما را شناختم دربه در ترانه هات شدم و دریغ از یک البوم که جایی پیدا کنم به همین دلیل رنج دزدی اینترنتی رو به خودم می خرم و از اینترنت دانلود می کنم. ای میل من ثبت شده خواهش می کنم برای من ای میل بفرستید دلم می خواد شما رو از نزدیک ببینم دوست دارم چهره زیباتو ببوسم هرکی هرچی دوست داره بگه من به خودم دروغ نمی گم. آرزوها دست نیافتنی نیست.

    پاسخحذف
  12. مي گن از بين اونهايي كه براي دعاي بارون به قله رفتن تنها كسايي ايمان واقعي دارن كه چتر با خودشون بردن

    پاسخحذف
  13. are saeed
    kamelan hagh ba toe.
    vali nemidoonam chera sakhte amal kardan b in harf......!!!!

    پاسخحذف
  14. salam saeed jan.man kheili shoma va ahangatoono doost daram vaghean ye sabke khaso fogholade doost dashtani darin'dombale kamel kardane albomatoonam ama sakht gir miad lotfan khahesh miknam tamame ahangatoono vase dl roo weblogetoon bezarin.man hemaechize shomaro doost daram.sedatoon;ahangatoon;clipatoon;sabketon va kholase inke lezate ziadi az goosh dadan be moosighitoon mibaram.eykash mishod maham mesle tamame mardome donya az nazdik khanandehaye mahboobemoon ro bebinim.be omide irane azad.doosaton daram.movafagh bashin.

    پاسخحذف
  15. salam man mikhastam darmorede sakhte ahang ba shoma ertebat baragarar konam tanks dr.boreir@gmail.com

    پاسخحذف
  16. سلام
    خیلی خوبه آدم بتونه هر کاری رو دوست داره انجام بده
    کاملا موافقم برای کنجکاوی هیچ مرزی وجود نداره

    پاسخحذف
  17. salam
    man chand bar omadam
    tou veblaghaye havadaraneton
    albate neveshte shode bod saeed modares
    vali j nadadid
    man donbale ye taranesara migardam va be ghole khanome mona bourzuee tarane saraye marof mohae nist
    mitonid ye taranessaraye khob behem moarefi konid?

    man bache gorganam age gorgan bashe behtare
    hadise dehgha ro mishnasid shaaeere barnameye fasehe ha?
    onam gorganiee vali saresh shologhe vase man vaght nadare
    _______________________________________________

    پاسخحذف